Інструменти комунікаційного планування


Wear-Out Calculator –інструмент, який показує, наскільки «зношений» конкретний телевізійний ролик (його вплив на аудиторію).
Use»

Touchpoints Ranking –інструмент для оцінки важливості кожного із контактів з брендом у процесі визначення з покупкою.
Use»

Awareness Modeler –інструмент для оцінки обізнаності споживача, побудованої через інвестиції в телевізійну рекламу.
Use»

Multiscreen Calculator –інструмент для оптимізації медіа-інвестицій через збалансований їх розподіл поміж усіма екранами (ТБ, десктопи і т.д.)
Use»

Le Boudoir –дослідження споживачів на основі соцмереж Facebook або VKontakte.


Use»

Econometric modeling – спосіб зрозуміти, як зміняться показники брендучерез зміну ціни, дистрибуції, медійної підтримки, тощо.
Use»

Media market reports


TV Market Monthly – the latest trends of TV advertising market including TOP Categories and Advertisers evolution.

Read»

Non-TV Market Monthly – the latest trends of Non-TV advertising market for TOP Categories and Advertisers.

Read»

Market Newsletters – the latest International and Ukrainian media market news covering all major contact points.

Read»

Business Cases – a collection of unconventional and non-traditional media usage cases.
© Innovations Database
Read»